sobota, 21 lutego 2015

Ulubieńcy miesiąca Styczeń 2015 - Mieszani

Hej wszystkim dzisiaj mam dla was ulubieńców miesiąca styczeń 2015r.
Będą to mieszani ulubieńcy pojawią się: kosmetyki, piosenki, aplikacje na telefon i jedzenie.

Zapraszam !!!




Kosmetyki: 
moimi ulubieńcami kosmetycznymi będą 2 maskary:

Rimmel - Mascara Wonder'full with argan oil, której recenzja pojawiła się już na blogu TUTAJ
Rossmann - ok.32 zł


I druga również świetna, ma bardzo wygodną i sylikonową szczoteczkę.
Tą mascarę poleca wiele dziewczyn na YouTube.
Rossmann - 8,99 zł


Kolejnym kosmetykiem jest moja ulubiona pomadka ochronna Nivea Vitamin Shake, z którą nie rozstawałam się na krok w ubiegłym miesiącu. 
Dostępna jest w Rossmannie za 8,29 zł.


Następny kosmetyk to płyn micelarny Lirene, dobrze zmywa makijaż twarzy.
Rossmann - 17,99 zł


Biały lakier jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych kolorów na paznokciach jednak w poprzednim miesiącu miałam go non stop. Znalezienie idealnego białego lakieru, który po nałożeniu na płytkę paznokcia nie będzie przeźroczysty lub mleczny to nie lada wyzwanie, ja po długim czasie znalazłam !! Jest to biały lakier z wibo.
Rossmann - 5,99 zł


Przejdźmy do zapachu zdecydowanie Couture Cat cudowny perfum, pachnie bardzo kobieco ale nie jest duszący. Ja swój dostałam od cioci zza granicy. W Polsce też jest dostępny, robiąc niedawno  zakupy w Intermarche spotkałam się właśnie z tym perfumem.


Na koniec kategorii kosmetycznej pokażę wam gąbeczkę do nakładania podkładu, która jest tańszym odpowiednikiem Beauty Blendera. Swoją kupiłam w Niemczech w Rossmannie, niestety w Polskich Rossmannach jej nie ma.
Rossmann - 2 euro


Jedzenie: 

Kolejną kategorią jest jedzenie. U mnie przez cały miesiąc górowały 2 przepyszne śniadanka.

Płatki Fitness:


oraz pancakes'y
przepis na pancakes'y TUTAJ


A jeśli chodzi o napój to będzie herbata Lipton white tea raspberry.



Aplikacje na telefon:

Snapchat: 


Instagram: 


Muzyka: 

W styczniu słuchałam najczęściej:

Becky G - Can't Stop Dancin'
Posłuchaj:

Ariana Grande - One Last Time
Posłuchaj:

**************************************************************
To byli moi ulubieńcy Stycznia 2015 roku.

Dajcie znać w komentarzu czy któryś ulubieniec jest też waszym :)
Lub macie do polecenia coś lepszego to chętnie poczytam o waszych ulubieńcach.


SPODOBAŁ CI SIĘ TEN POST ??? - OBSERWUJ MOJEGO BLOGA, ABY NIE PRZEGAPIĆ KOLEJNEGO WPISU.

Paula <3





1 komentarz:

  1. super piosenki

    masz bardzo ciekawego bloga :***
    super styl pisania !


    kochana życze ci sukcesów w blogowaniu :)
    i żeby twój blog był tak dobrze prowadzony jak teraz :)
    a i śliczny wygląd bloga ♥♥
    jest cudowny :) :)
    ..................................
    pozdrawiam :)

    moze obs za obs daj znac

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń