sobota, 14 lutego 2015

Valentine's Day - Pancakes

Hej wszystkim !!

Dzisiaj mam dla was przepis na pyszne pancakes'y. Pewnie zapytacie się co pancakes'y mają wspólnego z walentynkami, chociażby to że są szybkie w wykonaniu oraz bardzo smaczne. Pięknie ozdobione mogą zrobić naprawdę bardzo duże wrażenie nie zależnie od tego z kim spędzacie walentynki: ze swoją drugą połówką, z przyjaciółmi lub sami. Na pewno będziecie dumni z siebie, że  zrobiliście coś tak ładnego i pysznego :)





No to zaczynamy !!!


Potrzebujemy:

* 1 szklankę mąki
* 2 łyżki cukru
* 1 łyżka proszku do pieczenia
* 1 łyżeczka soli
* 1 jajko
* 1 szklanka mleka
* 2 łyżki oleju



Wrzucamy do miski wszystkie suche składniki i mieszamy je.


Następnie wrzucamy 1 jajko, wlewamy 1 szklankę mleka i 2 łyżki oleju.


Wszystko mieszamy i miksujemy na gładką masę.


 Na patelnię nalewamy trochę oleju, wlewamy naszą masę i możemy dodać na tym etapie co chcemy: wiórki czekolady, borówki, truskawki wszystko wedle naszego uznania.


Wyszły świetnie !! ale czegoś im brakuje... No właśnie trzeba je ozdobić.



Do ozdobienia możemy wykorzystać wszystko co byśmy chcieli np: nutelle, cukier puder, owoce, czekolada.
Do moich pancakes dodałam nutelle i kruche ciasteczka z bitą śmietaną i truskawkami.

*****************************************************
Jeżeli zostajecie na walentynki w domu to zaproście do siebie przyjaciół, chłopaka/dziewczynę, zróbcie im pyszne pancakes'y i oglądnijcie sobie jakiś fajny film. Napewno wieczór wam się uda życzę wam wspaniałych walentynek i smacznego !!:)

Ja zostaję w domu i będę oglądać filmy.
Napiszcie w komentarzach ja wy spędzacie walentynki i czy pancakes'y wam smakowały.


SPODOBAŁ CI SIĘ TEN POST ??? - OBSERWUJ MOJEGO BLOGA, ABY NIE PRZEGAPIĆ KOLEJNEGO WPISU.

Paula <3


4 komentarze:

  1. Na pewno bardzo pyszne...... w wolnym czasie zapraszam do mnie http://subiektywnymobiektywem.blogspot.com/ i moze obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pancakesy to jedno z moich ulubionych śniadań, jednak zawsze długo mi zajmuje przygotowanie ich :) Dlatego zostawiam je sobie na spokojnie, leniwe dnie kiedy spokojnie mogę się nimi zajadać :D

    www.trojanowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Raz zrobiła je mama mojej koleżanki, są pyszne trochę lepsze od naleśników ;)) jak dla mnie dobry pomysł żeby coś zjeść dobrego i lekkiego ;3.

    OdpowiedzUsuń