niedziela, 8 marca 2015

Haul - IKEA

Hej wszystkim !!
Patrzę sobie za okno i to co się za nim dzieję to po prostu wiosna piękne słońce wreszcie wyszło zza chmur a na dworze 13 stopni. Kocham wiosnę !!
Dobrze a teraz mój haul - IKEA. Jakiś czas temu wybrałam się do IKEA i kupiłam kilka myślę fajnych rzeczy. 

ZAPRASZAM :)






Na początek świeczki, jestem uzależniona od różnego rodzaju świeczek :)

-  biała: pachnie kremowo, troszeczkę kwiatowo
pali się: 20 godz.
cena: 1,99 zł

- różowa: pachnie trustawkami, malinami i pożeczkami, bardzo przyjemny zapach
pali się: 20 godz.
cena: 1,99 zł

- czerwona: pachnie całkowicie truskawkowo (kocham truskawki :) )
pali się; 25 godz.
cena: 3,99 zł

- różowe 3 szt. niestety nie mam ich zdjęcia, ponieważ już je wypaliłam.
pachną cukierkami
palą się: 17 godz.
cena: 9,99 zł

Ostatnie dwie świeczki wybierała moja Mama.
- szare: pachną świeżo moim zdaniem trochę chrustem drzew, ale bardzo ładnie
palą się: 30 godz.
cena: 14,99 zł

- brązowa: pachnie czekoladowym ciastem :)
pali się: 55 godz.
cena: 15,99 zł


Kolejny przedmiot jest to doniczka, lecz ja ją będę używała jako pojemnik na pędzle.
cena: 5,99 zł
wysokość: 15 cm

Ostatnim naszym zakupem są dwa sztuczne kwiatki i doniczka.

Orchidea:
cena: 19,99 zł
wysokość: 45 cm

 cena: 9,99 zł
wysokość: 28 cm

Doniczka:
cena: 2 zł
wysokość: 10 cm

***************************************************************
Mam nadzieję, że post wam się spodobał dajcie znać czy  macie, którąś rzecz w swoim domku :).

Wy też tak uwielbiacie świeczki jak ja ??? 
Piszcie o czym chcielibyście poczytać na moim bogu.

SPODOBAŁ CI SIĘ TEN POST ??? - OBSERWUJ MOJEGO BLOGA, ABY NIE PRZEGAPIĆ KOLEJNEGO WPISU.
** Wszystkiego Najlepszego Dziewczyny <3 **

Paula <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz