sobota, 31 stycznia 2015

Recenzja #1 - Rimmel Wonder'full mascara with argan oil

Hej wszystkim ! 
mam dla was recenzje dość popularnej mascary a mianowicie Rimmel Wonder'Full mascara wzbogacona w olejek arganowy. 




Produkt jest dostępny w sklepie sieci Rossmann za ok.32 zł o pojemności 12 ml. Opakowanie mascary jest brązowo-miedziane z elementami złotego, nie jest ani za duże ani za małe po prostu idealne. Szczoteczka sylikonowa z równomiernie rozdzielonymi włoskami dzięki, którym dociera do każdej rzęsy i ją rozczesuje. 


Kolor intensywnie czarny a zapach produktu prawie nie wyczuwalny, kosmetyk bardzo wydajny. W składzie występuje olejek arganowy, który odżywia rzęsy i nadaje im elastyczność.
Podsumowując produkt świetny, szczoteczka również. Mascara spełnia moje oczekiwania. Cena jak i jakość są równoważne. Zdecydowanie jestem na TAK ! Polecam !!


**************************************************
A czy wy używałyście bądź posiadacie w swojej kosmetyczce właśnie tą mascarę ??
Chętnie poczytam jak wam się sprawuje czy też jesteście zadowolone ?

Ps: Wszystkie zdjęcia jakie znajdą się na moim blogu są mojego autorstwa i nie wykorzystuję cudzych zdjęć.
Jeśli jeszcze nie obserwujesz mnie na instagramie to zapraszam TU

SPODOBAŁ CI SIĘ TEN POST ??? - OBSERWUJ MOJEGO BLOGA, ABY NIE PRZEGAPIĆ KOLEJNEGO WPISU.

Paula <3

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wszystko napisałas ;) zgadzam się z twoja opinia, polecam również, naprawdę opłaca się <3 pisz dalej i powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna opinia :) równiez polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam o nim już wiele opinii, ale sama go nie zakupiłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna recenzja! :) i świetny post c: cóż, mimo że jest bardzo popularny ten produkt to jakoś go nie kupiłam c:
    obserwacja za obserwację?
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń