piątek, 6 lutego 2015

Black & Gold

Hej wszystkim !!

Na początek bardzo bym chciała wam podziękować za komentarze mam nadzieję, że będzie ich więcej :)
Dzisiaj mam dla was taki codzienny i wygodny outfit , mam na sobie śliczną bluzeczkę przeplataną szaro-czarną nitką ze złotym sercem na środku, a rękawy dają efekt skórzanych. Super wygodne legginsy z New Yorkera, bardzo fajne kozaczki na obcasie ze złotą klamerką. Na ręku bardzo dziewczęca złota bransoletka.
Zapraszam na zdjęcia :)















 bluzka - no name
legginsy - New Yorker
 buty - bazarek
bransoletka - no name (prezent)

fot. Moja Mama :)

*****************************************************
Jak wam się podoba ?? Zachęcam do komentowania i zapraszam na mojego instagrama



SPODOBAŁ CI SIĘ TEN POST ??? - OBSERWUJ MOJEGO BLOGA, ABY NIE PRZEGAPIĆ KOLEJNEGO WPISU.

Paula <3

7 komentarzy:

  1. Masz śliczne kozaczki <3 *-* !! I wgl sliczna jestes ;** fajny outfit, myślę ze wygodny i fajnie się wszystko komponuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny outfit ♥
    hopelessadventure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bransoletka;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna bransoletka <3 Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakaś ty ładna *-* może wspólna obserwacja ? gigga-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń