niedziela, 15 marca 2015

Haul - Giełda odzieżowa

Hej wszystkim !!

Chciałabym was zaprosić na nowy post haul - Giełda odzieżowa. Mam nadzieję, że wam się spodoba i może w jakimś stopniu was zainspiruję.
Jeśli jesteś na moim blogu pierwszy raz zachęcam do zaobserwowania :)




Kupiłam cztery T-shirt


19 zł


19 zł


29 zł


19 zł

Następnie kupiłam moją ukochaną ramoneskę, z której jestem bardzo zadowolona.



90 zł
(przepraszam za jakość zdjęcia)

 Później kupiłam spodnie rurki z przetarciami



55 zł

No i ostatnie dwie rzeczy to mała torebka na ramię i śliczny portfel.


39 zł


29 zł

Paula <3

**************************************************************
Jak wam się spodobał post ?? 
Zachęcam do komentowania :)

Mój instagram - TUTAJ





2 komentarze:

  1. Jeju jakie sliczne rzeczy <3 gdzie je dostałaś. Zajebista ramoneska!! A bluzki perf ^^ podoba mi sie ;) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wszystkie rzeczy kupiłam w wielkopolskiej giełdzie odzieżowej ;)
      Również pozdrawiam Paula <3

      Usuń